Ruszamy z kampanią społeczną!

Baner kampanii 1 procenta. Na granatowym tle po lewej stronie widać kobietę ubraną w suknię, trzymają pod ręką białą laskę i dotykającą głowy labradora. Obok hasło: przekaż 1%, aby dama nie szła sama.

 Aby dama nie szła sama – to hasło naszej kampanii, która ma uwrażliwiać społeczeństwo na obecność psów przewodników w przestrzeni publicznej.

Punktem wyjścia naszej kampanii był słynny obraz Leonarda da Vinci pt. “Dama z gronostajem”. Poprzez “Damę z labradorem” chcemy zwrócić uwagę na sztukę, malarstwo, które często jest uznawane za dziedzinę życia niepotrzebną osobom niewidomym. Współczesne galerie sztuki są dziś bardzo często otwarte na osoby ze szczególnymi potrzebami, a audiodeskrypcja z powodzeniem pozwala na poznawanie dzieł sztuki.

Labrador i biała laska to niemal kulturowe symbole niewidomych, a na obrazie malarskie emblematy, które mają przypominać o tym, kto jest w centrum naszej kampanii. To osoby, które straciły wzrok, ale chcą czerpać z życia i angażować się w życie społeczne i zawodowe. To dla nich zbieramy 1% podatku, aby móc wyszkolić kolejne psy przewodniki.

Zapraszamy do wysłuchania podcastu Radia dla Ciebie “Południe z animuszem”!

 

Patronat medialny:

Logotyp Polskiego Radia dla Ciebie

Logotyp Waw4Free

Logotyp Informatora Stolicy

 

Projekt wizualny: to/studio 

Na potrzeby kampanii wykorzystano wykorzystano obraz Leonarda da Vinci Dama z gronostajem, ze zbiorów Muzeum Narodowego w Krakowie / Muzeum Książąt Czartoryskich, fot. Archiwum Fotograficzne Muzeum Narodowego w Krakowie.

 

WIĘCEJ INFORMACJI